Carnaval 2013 - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Mia Mathijssen - WaarBenJij.nu Carnaval 2013 - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Mia Mathijssen - WaarBenJij.nu

Carnaval 2013

Blijf op de hoogte en volg Mia

13 Februari 2013 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

Hallo allemaal,

We zijn weer terug uit Nederland. Johan voor een werkbezoek en natuurlijk tegelijk voor de 98ste verjaardag van mijn moeder. Het was een heerlijk weerzien.
Bij terugkomst 4 februari lag de brievenbus vol met kerstpost, lekker volgeschreven met belevenissen. Heel erg leuk. Het beantwoorden laat nog even op zich wachten.
Want we maken ons nu op voor een echte vakantie. Morgen vertrekken we voor een aantal weken naar Chili voor een wandelvakantie. Tentje mee en lopen maar.
Maar voor ik vertrek nog een heleboel foto's van het carnaval in Trinidad. Omdat mijn koffertje nog niet helemaal gereed is heb ik geen tijd om veel te sorteren, dus zet ik er alles maar op.
Het carnaval in Trinidad heeft niet echt thema's waar een groep op inspeelt en dat creatief uitbeeldt. Alleen "Jouvert", dat 's nachts van zondag op maandag plaatsvindt heeft wel wat acts. Maar het meeste is verf gooien. Dat hebben we dus om 4 uur 's nachts maar veilig van ons balkon bekeken.
Ze verkleden zich ook niet, maar maken zich "mooi" en poseren dan ook gewillig voor elke foto die je wil maken. Jong en oud, dik en dun, ze zitten er niet mee, ze vieren feest!!
Tijd ontbreekt me, maar de foto's spreken voor zich.
Een compliment aan de Gemeente: tussen de stoeten door werden de goten met lege flesjes en rommel steeds opgeruimd. Fantastisch!
Vergeet ook niet de foto's bij het vorige verslag te bekijken. Die staan er inmiddel ook op.
Veel kijkplezier.

• 14 Februari 2013 - 08:20

Mariet:

Hoi Mia en Johan,

het ziet er weer fraai uit! Hier zou je zeggen dat er onderscheid is tussen de "locals en rosse buurt! Schitterend. En hoe zo nu echte vakantie? Haha, Veel plezier en mooie tochten.
    Gr

• 14 Februari 2013 - 09:10

Cees :

Hallo Mia en Johan,
    Dat ziet er allemaal "goed gevuld" en kleurrrijk uit. In Trinidad kijken ze niet op een pondje zo te zien, maar de lol die ze hebben spat is ze wel aan te zien.
    leuke belevenissen weer.
    Veel plezier In Chili.
    Groeten
    Cees

• 14 Februari 2013 - 10:08

Annie Withagen.:

Hoi Mia en Johan.
    Wat een feest daar.
    Hier is het nu ook klaar met feesten.
    Maarde kleding is voor hier wel wat fris.
    Dus wij zijn hier wat meer bedekt dat is lekker warm.
    Nu op naar een leker vakantie.
    Groetjes.
    Annie

• 14 Februari 2013 - 12:19

Mariette:

hallo allebei,

gaat de tijd toch snel. jullie alweer terug!!

Wat een leuke reportage zo van het carnaval. Zij hebben daar wel mooie borsten, zeker om te fotograferen!!! foto van dat schuren was heel geestig. zou je hier toch niet zommar doen in het openbaar.

Jullie een hele fijne vacantie Gaan jullie ook helemaal naar het zuiden. Ben benieuwd naar de foto's. lekker hoor.

Groetjes Mariette

• 14 Februari 2013 - 18:24

Cchristina:

Hoi Mia en Johan,
    Mooie foto's ik heb weer genoten maar ik zou er ook niet aan moeten denken om daar zo te lopen. Ik ga dit weekend ook genieten met Mia Cees en Marian op bridge weekend.

Wij wensen jullie een fijne vakantie en geniet ervan.

Mooie leeftijd voor jouw moeder wij moeten het maar zien te halen.

Groetjes van ons en een pootje van Breezer

• 15 Februari 2013 - 12:10

Dominique:

Ziet er kleurrijk uit. Hebben ze daar wel eens van obisitas gehoord? De dames mogen er zijn en kunnen wel tegen een stootje!
    Fijne vakantie in Chili. Moet een prachtig oord zijn. Geniet er van en groet, ook van Dick, Do.

• 16 Februari 2013 - 15:58

Dora Schouteren:

Aller eerst veel plezier in jullie vacantie?
    Prachtige optocht !
    Maar waar is de foto van jou met Johan in zon'mooi kleedje?

Lieve groetjes Dora