foto's Vakantie in Chili staan op de site - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Mia Mathijssen - WaarBenJij.nu foto's Vakantie in Chili staan op de site - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Mia Mathijssen - WaarBenJij.nu

foto's Vakantie in Chili staan op de site

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

08 April 2013 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

Leuk jullie reacties te lezen.

Het heeft even geduurd voor de foto's geplaatst konden worden. De webmaster heeft het een en ander veranderd aan de layout. Helaas, is het er niet eenvoudiger op geworden. Ook zijn de foto's van voor naar achter geplaatst.
Daarom even een uitleg:
Onder het verslag staan slechts een aantal foto's. Ga meteen rechts-onder bij de foto's naar "ga naar het overzicht". Klik onder het kopje Fotoboek van Trinidad en Tobago vervolgens in de balk op vakantie in Chili. Klik vervolgens nogmaals "vakantie in Chili" aan. Begin dan op pagina 2 en vervolgens pagina 1. En begin van onder/achter naar voor te bekijken.
Hartelijke groet.
Mia

• 08 April 2013 - 12:35

Corrie:

dag mia
    wat is het toch altijd genieten van jouw reisverslagen met prachtige foto,s erbij.
    Ondanks dat ik je niet ken lijkt het of ik je wel ken.
    Geniet nog van alles wat je meemaakt.
    Groeten vanuit een koud maar zonning nederland voor jouw en je man.
    Tot het volgende verslag
    corrie

• 08 April 2013 - 15:32

Mariet:

Hallo Mia en Johan,

een indrukwekkende vakantie en prachtige foto's..

Gr Mariet

• 08 April 2013 - 21:27

Nel Van De Merwe:

Hallo Mia en Johan,
    Wat een schitterende foto's en een prachtig reisverslag.
    Wat zullen jullie genieten daar.
    Hier wordt het langzamerhand wat beter weer en kunnen wij ook naar buiten. Wij zijn de kou echt zat.
    Veel plezier nog de komende maanden.

Groeten Nel en Cees